Gwarancja dyskrecji albo zwrot środków | Darmowa dostawa od 150 złGwarancja dyskrecji albo zwrot środków
Darmowa dostawa od 150 zł
padding 100px
 
Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego modernlove.pl

 I. Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy dostępny pod adresem https://modernlove.pl (dalej: „Sklep”) jest prowadzony przez Firmę Handlowo-Usługową SEBASTIAN CZERNY z siedzibą w Lubawce, przy ul. Anielewicza 9/11, 58-420 Lubawka, NIP: 6141037557, REGON: 020935169 (dalej: „Sprzedawca”).

  2. Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady korzystania ze Sklepu, składania Zamówień, zawierania Umów sprzedaży oraz prawa i obowiązki Klientów i Sprzedawcy.

  3. Złożenie zamówienia w Sklepie jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią Regulaminu i jego pełną akceptacją.

  4. Treść Regulaminu jest nieodpłatnie udostępniona w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.


II. Definicje

Na potrzeby niniejszego Regulaminu przyjmuje się następujące znaczenie użytych pojęć:

1) Sklep – serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://modernlove.pl.

2) Sprzedawca – Firma Handlowo-Usługowa SEBASTIAN CZERNY (adres i dane wskazane w Postanowieniach wstępnych).

3) Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych (w tym ukończone 18 lat), a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca zakupów w Sklepie.

4) Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonującą czynności prawnej (zakupu) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

5) Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, nabywająca Towar bezpośrednio związaną z tą działalnością, ale gdy zakup nie ma dla niej charakteru zawodowego.

6) Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające do zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu.

7) Umowa sprzedaży – umowa zawierana między Sprzedawcą a Klientem na zasadach określonych w Regulaminie.

8) Towar – rzecz ruchoma oferowana do sprzedaży w Sklepie.

9) Konto – indywidualny profil Klienta w systemie teleinformatycznym Sklepu, w którym gromadzone są dane Klienta oraz informacje o jego zamówieniach.

10) Cena – wartość wyrażona w złotych polskich (PLN), którą Klient jest zobowiązany zapłacić za Towar; zawiera podatek VAT, nie obejmuje jednak kosztów dostawy.

11) Dostawa – fizyczne dostarczenie zamówionych Towarów Klientowi, przez podmiot świadczący usługi logistyczno-kurierskie.

12) Dostawca – podmiot zewnętrzny realizujący dostawę Towarów (np. firmy kurierskie, paczkomaty).

13) Dzień roboczy – dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

14) Metody płatności – akceptowane przez Sprzedawcę sposoby zapłaty za Towar (np. Przelewy24, Google Pay, Apple Pay, InPost Pay, PayPo, przelew bankowy, karty płatnicze Visa i Mastercard).

15) Siła wyższa – zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobiegnięcia (m.in. wojny, katastrofy naturalne, strajki, decyzje władz publicznych).

16) Trwały nośnik – materiał lub narzędzie (np. e-mail, wydruk), umożliwiające przechowywanie informacji w sposób zapewniający dostęp do nich w przyszłości.

17) Reklamacja – żądanie Klienta w związku z niezgodnością Towaru z Umową sprzedaży lub nienależytym jej wykonaniem.

18) Gwarancja Dyskrecji – dodatkowe, dobrowolne zobowiązanie Sprzedawcy do zachowania zasad dyskretnej dostawy, opisane w dalszej części Regulaminu.

 

III. Postanowienia ogólne

  1. Umowy zawierane są w języku polskim, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego i niniejszym Regulaminem.

  2. Sprzedawca dostarcza Towary na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku chęci zamówienia z dostawą za granicę – Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą w celu ustalenia indywidualnych warunków.

  3. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczać Towary wolne od wad fizycznych i prawnych.

  4. Ceny Towarów w Sklepie wyrażone są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT; nie obejmują natomiast kosztów dostawy, które podawane są podczas składania Zamówienia.

  5. Potwierdzenie zawarcia Umowy sprzedaży następuje poprzez wysłanie przez Sprzedawcę na adres e-mail Klienta:

    1) Informacji o przyjęciu zamówienia;

    2) Niniejszego Regulaminu (w formacie umożliwiającym pobranie i odtworzenie);

    3) Pouczenia o prawie odstąpienia od umowy wraz z wzorcem formularza odstąpienia;

    4) Innych dokumentów wymaganych prawem;

  6. Do przesyłki dołączany jest dowód zakupu (np. paragon lub faktura VAT) oraz podstawowe informacje o przysługujących prawach konsumenckich.

  7. Sprzedawca nie pobiera dodatkowych opłat za komunikację elektroniczną (np. e-maile, połączenia internetowe). Klient ponosi jedynie koszty wynikające z taryfy swojego operatora.

  8. Korzystanie ze Sklepu wymaga:

    1) Aktualnej przeglądarki internetowej;

    2) Aktywnego konta e-mail;

    3) Dostępu do internetu.

  9. Sklep wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu. Szczegółowe informacje o plikach cookies, ich wykorzystaniu i możliwości ich wyłączenia znajdują się w Polityce Prywatności. Korzystanie ze Sklepu oznacza zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

  10. Klient zobowiązuje się do:

    1) Nieprzekazywania treści zabronionych przez prawo;

    2) Niezakłócania działania Sklepu;

    3) Korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami prawa i postanowieniami Regulaminu;

    4) Przestrzegania zasad kultury i dobrych obyczajów podczas kontaktu ze Sprzedawcą;

IV. Gwarancja Dyskrecji

  1. W ramach wyróżnika marki Modern Love oferuje unikatową gwarancję dyskretnej przesyłki (zwaną dalej: Gwarancją Dyskrecji).

  2. Gwarancja Dyskrecji stanowi dodatkowe, dobrowolne zobowiązanie Sprzedawcy i nie wpływa na ustawowe prawa Klienta wynikające z rękojmi czy prawa odstąpienia od umowy.

  3. W razie naruszenia warunków Gwarancji Dyskrecji Sprzedawca zwraca środki Kupującemu na kartę podarunkową do zrealizowania w Sklepie; w wysokości 100% wartości zamówienia, lecz nie wyższej niż 500 zł.

  4. Gwarancja Dyskrecji obejmuje:

    1) Stosowanie dyskretnych opakowań przesyłkowych bez oznaczeń wskazujących na zawartość;

    2) Używania neutralnego oznaczenia nadawcy;

    3) Nie stosowanie na opakowaniach przesyłkowych logotypów marki Modern Love;

    4) umożliwienie Kupującemu skorzystania z opcji dostarczenia przesyłki do automatu paczkowego.

  5. Procedura realizacji Gwarancji Dyskrecji:

    1) Klient powinien niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 7 dni od odebrania przesyłki, zgłosić naruszenie poprzez formularz kontaktowy na stronie lub mailowo na adres dyskrecja@modernlove.pl , wskazując przy tym konkretne naruszenie z ust. 4 pkt a-d;

    2) Do zgłoszenia należy załączyć dokumentację potwierdzającą naruszenie warunków Gwarancji Dyskrecji (np. zdjęcia, protokół od kuriera);

    3) Sprzedawca dokona weryfikacji zgłoszenia;

    4) Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy uznania wniosku w przypadku:

        a) wątpliwości co do zasadności roszczenia,
     
        b) braku wystarczających dowodów.

  6. W przypadku pozytywnej weryfikacji zgłoszenia:

    1) Klient otrzyma kartę podarunkową o wartości zamówienia do wykorzystania w Sklepie;

    2) Karta zostanie wygenerowana w ciągu 24h od pozytywnej weryfikacji;

    3) Karta zostanie przesłana na adres e-mail przypisany do zamówienia.
  1. Gwarancja Dyskrecji nie obejmuje sytuacji będących poza kontrolą Sprzedawcy, w szczególności:

    1) Działania lub zaniechania zewnętrznych dostawców usług, w szczególności firm kurierskich i operatorów płatności, w tym uszkodzenia mechaniczne przesyłki podczas transportu;

    2) Kompletność i prawidłowość danych podanych przez Klienta;

    3) Okoliczności o charakterze siły wyższej, rozumiane jako zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do przewidzenia (np. klęski żywiołowe, strajki, działania wojenne);

    4) Właściwe zabezpieczenie przez Klienta swoich urządzeń i danych dostępowych do konta.

  2. Sprzedawca ma prawo odmówić realizacji Gwarancji Dyskrecji w przypadku uzasadnionego podejrzenia nadużycia, w szczególności powtarzających się zgłoszeń naruszeń dyskrecji od tego samego Klienta

V. Składanie Zamówień i realizacja

  1. Konto w Sklepie:

    1) Klient może, ale nie musi, zakładać Konta w Sklepie. Rejestracja umożliwia dostęp do dodatkowych funkcji (np. podgląd historii zamówień);

    2) Przy rejestracji Konta konieczne jest podanie prawdziwych i aktualnych danych;

    3) Klient zobowiązuje się do nieudostępniania danych dostępowych osobom trzecim.

  2. Składanie Zamówień:

    1) Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu;

    2) W celu złożenia zamówienia Klient wybiera Towary, dodaje je do Koszyka, a następnie wskazuje sposób dostawy i formę płatności;

    3) Do momentu zatwierdzenia Zamówienia („Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”) Klient ma możliwość modyfikacji wybranych Towarów oraz wprowadzonych danych;

    4) Złożenie Zamówienia wymaga akceptacji Regulaminu i polityki prywatności.

  3. Potwierdzenie i realizacja:

    1) Niezwłocznie po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje e-mail z potwierdzeniem złożenia Zamówienia oraz jego numerem;

    2) Sprzedawca zastrzega sobie prawo do weryfikacji danych Klienta (np. w przypadku podejrzenia nieprawidłowości) lub do odmowy realizacji Zamówienia, jeśli dane okażą się nieprawdziwe;

    3) Realizacja Zamówienia następuje po zaksięgowaniu płatności (z wyłączeniem metod, które przewidują płatność po dostarczeniu Towaru lub np. usług ratalnych typu PayPo, o ile są dostępne).

  4. Termin realizacji:

    1) Sprzedawca dokłada starań, by wysyłać Towary w ciągu 24h (dni robocze) od momentu potwierdzenia Zamówienia i opłacenia go przez Klienta;

    2) Termin ten może się wydłużyć w okresach wzmożonego ruchu (np. święta, promocje), w przypadku problemów technicznych lub zewnętrznych opóźnień (siła wyższa, strajki, awarie itp.).

  5. Zastrzeżenia Sprzedawcy:

    1) Sprzedawca może wstrzymać realizację Zamówienia w przypadku uzasadnionego podejrzenia naruszeń prawa lub postanowień Regulaminu;

    2) Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu Internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

VI. Płatności i dostawa

  1. Formy płatności:

    Sprzedawca udostępnia m.in. następujące metody płatności:

    1) Przelewy24 (w tym BLIK, karty płatnicze itp.);

    2) Google Pay;

    3) Apple Pay;

    4) InPost Pay;

    5) PayPo;

  6) Karty płatnicze Visa i Mastercard;

  7) tradycyjny przelew bankowy.

    Wybierając określoną metodę płatności, Klient akceptuje warunki danego operatora, dostępne na jego stronie internetowej.

  1. Koszty i sposoby dostawy:

    1) Towary dostarczane są za pośrednictwem firm kurierskich (np. InPost, DHL) lub operatorów usług paczkowych (np. ORLEN Paczka). Wybierając określoną metodę dostawy, Klient akceptuje warunki przewoźnika, dostępne na jego stronie internetowej;

    2) Koszt dostawy wynosi 15 zł, jednak zamówienia o wartości powyżej 150 zł mogą być dostarczane bezpłatnie przy wybraniu opcji ORLEN Paczka (szczegółowe informacje przy składaniu Zamówienia);

    3) Po nadaniu przesyłki Klient otrzymuje numer śledzenia (o ile jest dostępny w wybranej usłudze).

  2. Czas dostawy:

    1) Czas dostawy zależy od wybranej formy wysyłki i zazwyczaj nie przekracza 2-3 dni roboczych od momentu nadania;

    2) Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia spowodowane przez firmy kurierskie lub inne podmioty zewnętrzne (np. warunki pogodowe, okresy świąteczne).

  3. Weryfikacja przesyłki:

    1) Klient jest proszony o sprawdzenie stanu przesyłki w obecności kuriera;

    2) W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki (np. rozerwane opakowanie), zaleca się spisanie protokołu szkody i niezwłoczny kontakt ze Sprzedawcą.

VII. Zwroty i prawo odstąpienia od umowy

  1. Prawo odstąpienia od umowy:

    1) Sklep Modern Love wydłuża Konsumentom ustawowy termin prawa odstąpienia od umowy bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach konsumenta (Dz.U., 2014 poz. 827) z 14 dni do 100 dni;

    2) Termin 100-dniowy rozpoczyna bieg od dnia, w którym Klient lub wskazana przez niego osoba (inna niż przewoźnik) weszła w posiadanie Towaru;

    3) Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć:

         a) mailowo na adres: zwroty@modernlove.pl,

         b) w innej formie przewidzianej przez prawo.

    4) Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

    5) Wzór formularza odstąpienia od umowy dostępny jest pod adresem: https://modernlove.pl/formularz-odstapienia oraz zostaje przesłany na trwałym nośniku wraz z potwierdzeniem zamówienia.

  1. Skutki odstąpienia:

    1) W przypadku odstąpienia od umowy, uznaje się ją za niezawartą;

    2) Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, zwraca wszystkie dokonane płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy oferowany przez Sprzedawcę);

    3) Zwrot płatności następuje przy użyciu tego samego sposobu zapłaty, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie;

    4) Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania.

  1. Zwrot Towaru:

    1) Klient powinien zwrócić Towar w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy;

    2) Towar należy odesłać na adres: ul. Awicenny 32/38, 54-619 Wrocław;

    3) Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru zgodnie z art. 34 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta.
  1. Ograniczenia prawa odstąpienia:

    1) Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia nie przysługuje w odniesieniu do Towarów w zapieczętowanym opakowaniu, których nie można zwrócić po otwarciu ze względu na ochronę zdrowia lub higienę, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    2) Warunkiem przyjęcia zwrotu jest:

        a) zachowanie oryginalnego opakowania

        b) nienaruszone plomby/zabezpieczenia

        c) brak śladów użytkowania
  1. Odpowiedzialność Klienta:

    1) Klient odpowiada za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru;

    2) Klient nie ponosi odpowiedzialności za zmniejszenie wartości Towaru, jeżeli Sprzedawca nie poinformował go o prawie odstąpienia od umowy.

VIII. Reklamacje

  1. Podstawa i zakres reklamacji:

    1) Reklamacje rozpatrywane są w oparciu o przepisy Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady (art. 556 i nast.);

    2) Konsument może żądać naprawy Towaru, wymiany na nowy, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy (w przypadku wady istotnej).

  2. Zgłaszanie reklamacji:

    1) Aby zgłosić reklamację, Klient może skorzystać z dowolnej formy kontaktu (mailowo, poprzez formularz na stronie lub listownie);

    2) W zgłoszeniu należy opisać wadę, wskazać datę zakupu i preferowany sposób rozstrzygnięcia. Załączenie zdjęć lub innych dowodów może przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji.

  3. Rozpatrzenie reklamacji:

    1) Sprzedawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od daty ich otrzymania, przy czym zastrzega sobie prawo do:

       a) Żądania dodatkowych wyjaśnień lub dokumentacji,

       b) Zaproponowania alternatywnego rozwiązania,

       c) Odmowy przyjęcia zwrotu w przypadku naruszenia warunków określonych w Regulaminie.

    2) Sprzedawca może nie uznać reklamacji w przypadku gdy:

       a) Uszkodzenie powstało w wyniku użytkowania produktu niezgodnie z dołączoną instrukcją obsługi;

       b) Produkt był używany w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem;

       c) Uszkodzenie jest wynikiem celowego działania użytkownika;

       d) Po przeprowadzeniu testów i weryfikacji nie stwierdzono zgłaszanej wady.

  4. Koszty reklamacji:

    1) W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca zwraca koszty poniesione przez Klienta (m.in. przesyłki);

    2) Jeśli reklamacja zostanie odrzucona, Klient może zostać obciążony kosztami odesłania Towaru (po wcześniejszym poinformowaniu go o tym).

IX. Odpowiedzialność Sprzedawcy

  1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy na zasadach ogólnych wynikających z Kodeksu cywilnego.

  2. Sprzedawca nie odpowiada za:

    1) Skutki podania przez Klienta nieprawdziwych lub niekompletnych danych;

    2) Szkody powstałe w wyniku użytkowania Towarów niezgodnie z ich przeznaczeniem;

    3) Opóźnienia, uszkodzenia przesyłek i inne działania firm kurierskich lub operatorów paczkowych;

    4) Działania lub zaniechania podmiotów trzecich;

    5) Utracone korzyści po stronie Klienta (odpowiedzialność za tzw. szkody pośrednie jest wyłączona w granicach dopuszczalnych przez prawo).

X. Polityka prywatności i ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca (dane wskazane w sekcji „Postanowienia wstępne”).

  2. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji Zamówienia, obsługi Konta w Sklepie, rozpatrywania reklamacji oraz – w przypadku wyrażenia przez Klienta odpowiedniej zgody – w celach marketingowych.

  3. Każdej osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje prawo do dostępu do tych danych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia lub wniesienia sprzeciwu, zgodnie z obowiązującymi przepisami (RODO).

  4. Szczegółowe informacje dot. przetwarzania danych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem: https://modernlove.pl/polityka-prywatnosci

 XI. Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy Regulamin jest dostępny w Sklepie w formie, która umożliwia jego pobranie, zapisywanie i odtwarzanie.

  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie, w szczególności w przypadku zmiany przepisów prawa, rozszerzenia asortymentu lub wprowadzenia nowych funkcjonalności. Nowy regulamin wchodzi w życie od kolejnego dnia od daty jego publikacji.

  3. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie nowego Regulaminu realizowane są na zasadach dotychczasowych.

  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta (i innych ustaw powszechnie obowiązujących).

  5. Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów, np. mediacji lub sądu polubownego przy Inspekcji Handlowej. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie UOKiK.

  6. Spory, których nie uda się rozstrzygnąć polubownie, rozstrzygane będą przez właściwy sąd powszechny.

  7. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie Sklepu i obowiązuje w stosunku do Umów zawieranych po tym dniu.

 

Co nas wyróżnia

Jakość

Działamy na rynku gadżetów od 2013 roku, ciągle rozwijając się i ucząc się coraz lepiej dbać o osoby robiące u nas zakupy.

Dyskrecja

Dostarczamy bezpiecznych gadżetów wyłącznie od marek premium – takich, jakich sami i same chcielibyśmy używać.

Najlepsze ceny

Nasze paczki są w 100% dyskretne, bez nazwy sklepu. Produkty, które możesz dodać do koszyka, mamy na miejscu, w naszym magazynie.

Najlepsze ceny

Nasze paczki są w 100% dyskretne, bez nazwy sklepu. Produkty, które możesz dodać do koszyka, mamy na miejscu, w naszym magazynie.

Doświadczenie

Zamówienia pakujemy bez plastiku, w kartonik z papierową taśmą, wypełniony biodegradowalnymi chrupkami lub papierem.

Otrzymaj 15% zniżki na zakupy

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymaj 15% zniżki na kolejne zakupy

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl